Farbror doktorn.

Tisdag och jag kom för ett tag sen hem från "farbror doktorn" , han kollade I MIN NÄSA med en sån där lång kamera haha och de va skit äckligt och jag va fett rädd haha för de va så obehagligt så jag ville inte och då tvingade dom mig och jag fick panik och ja.. Dom skulle iaf kolla andningsbesvär lalaal skit. Så när jag skulle cykla där innan dom skulle kolla igen så va jag skittjurig och sen KÖRDE DOM UPP KAMERAN IGEN och jag panikade igen.. Sen dom ba "amen de visade ingenting så om du vill komma hit igen om ett halvår så går det jättebra"
NEJ NEJ NEJ ingenting ska upp i min näsa igen. Haha fyfan va äckligt.. Hoppas ni njöt av min historia.

Om nån timme blir det konfirmation, och de skulle va nån mer "grupp" där idag så vi får väl se om det är några snyggingar, haha..
Byebebe♥

Här är iaf några snyggingar, elr hur matilda? ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

2009-12-09 @ 22:06:24
Postat av: nora

uppdatera kvinna!

2009-12-10 @ 17:14:19
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0