Fjärde advent.

Hello där.
Vaknade kanske 11, gick upp och sa t papi att mobilen var sönder.. Vi drog ner på stan för att försöka fixa simkoret men det gick inte och dom ska skicka ett nyss om TRE DAGAR, herregud vad man är beroende av sin mobil, det är fan sjukt. Har aldrig vart utan min mobil mer än typ 2 minuter.. Det första jag tänkte när dom sa 3 dagar var "& hur ska jag klara det här?" jaja nu ska jag sluta klaga ..
Igår blev det först en tur på stan med sara, hittade en jättesöt kjol som jag tänkte ha på julafton och så. Sen drog vi hem & chillade lite sen drog vi t matilda, josefina hängde inte med som planerat,tråk, vi drog till några killar & sara gone crazy och sen blev det matilda igen, hahah sjuk kväll, kul var det iaf! :D♥
Nu ska jag nog käka, vi får se.. Sen ska vi sätta upp granen hahah.
Byebebe♥

 


Kommentarer
Postat av: josephine

JA JAG BLRV LITE FUNDERSAM NÄR DU INTE svarade igår ;) jaja du får det i alla fall innan julafton<3

2009-12-20 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0