Gubbe med kniv i magen.

Dagen var rätt mysig och det var inga jobbiga lektioner, typ bara film & snöbollskrig på slutet.
Men däremot på hemvägen så går vi helt som vanligt, jag hanna och olivia. Vi skulle följa med hanna en bit på vägen för ingen av oss hade cyklar så det tar ju lite tid eftersom hon bor en bit bort. Men iaf.. när vi går där på vägen så börjar en gubbe skrika på oss att han höll på att dö och att vi skulle ringa polisen och att han hade en kniv i magen och vi blir helt stressade och fattade typ inte vad han menade, då skriker han som in i helvete ;
RING POLISEN FÖRIHELVETE JAG HÅLLER JU PÅ ATT DÖÖÖÖÖ!
och vi fumlar med mobilen och ingen är speciellt sugen på att ringa och ba, nej ring du osv.. olivia ringer iaf, men fattar inte vad hon säger så jag får snacka ist och jag berättar och förklarar och under tiden har hanna stoppat en man i en bil och han hjälper gubben att stå elr vad han nu gjorde och jag snackar med polisen fortf och hon frågar om jag ser nått blod elr så men det gjorde jag inte och sa det och sa att han verkade påverkad av nått och plötsligt efter ett tag blir han förbannad för att ingen polis kommer och han kastar käppen och en kasse (med sprit) på marken och skriker massa t oss och om hans kniv i magen. Tillslut kommer polis och ambulas och vi får gå och snacka med dom, vi berättar och ger telefon nummer osv, polisen säger att det var helt rätt det vi gjorde, ringde och inte gick fram t honom för att han var en skum gubbe.. Vi gick direkt efter det och när jag kom hem visade det sig att han inte hade nån kniv i magen, inte heller i benet som det stog på internet.. Tyckte väl att han var helt borta men lixom vad ska man göra när det står en läskig gubbe och skriker att man ska ringa polisen för att han håller på att dö?  
Jaja.. läskigt var det iaf, hoppas att jag förklarade bra, det är lite svårt att visa när man inte kan göra ljudefekter och visa lixom.. ;) haha.
Byebebe.. ♥

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.679933-hade-inbillad-kniv-i-benet


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilkte psyk

2009-12-16 @ 16:50:47
URL: http://josefinanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0