Such a *****.

Igår drog jag först ner på till tandläkaren,kanske vid 3, sen stan med mamma och skulle bara köpa ett par örhängen, sen hälla och då ska hon såklart köpa jeans och prova i ååår och emil och aniisa stressar sönder mig, hem fort, äta micropizza träffa fina och sen alla andra.. Vi hade lite planer men vi sket i dom. Var ute ett tag sen drog vi in till julli, vi var 6 pers i en säng tillslut. Alltså bara satt, inget annat. Emil, josefina, jag, julli, anton, och bonden Linus. haha var bara tvungen..
Sen vid kanske 20 över 11 drog jag hem.
Idag skulle jag ner på stan med j men vet inte hur det blir med det?
Byebebe♥ 

& grattis aniisa i efterskott!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0