wiiiiu

hejhej, gaau igår vill ja inte snacka så mkt om direkt. tack tjejer för att ni ställde upp! älskar er.
idag blir det väl ner å kolla på studenterna kanske? men först måste jag åka & handla med mamma..
blev lite ledsen nyss över en grej men vad ska man göra? alla har åsikter men man behöver ju inte .. aja.

hha det va liiiite kul iaf;
ska du cykla hem?
ja jag ska cykla som fan!

midsommar omtyp en vecka, så det innebär ju att jag får träffa Nora & ha skoj, så det ser man ju framemot!
haha måste lägga in en bild från förra midsommarafton :D




okej nu hittade jag inte den perfekta bilden men jaja den här fick det bli & den är från typ förra helgen?


byebebe.

Kommentarer
Postat av: nora

men vafan fanny !

2009-06-18 @ 13:17:12
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0