stugan..

vart i stugan idag igen, vi åkte dit typ vid 12 och jag hade skitont i magen så jag låg bara på soffan och typ dog de första timmarna, sen när jag mådde bättre så tog jag 2 steg så var jag hos Nora, vi gick ner te sjön och metade.
storfiskarn drog upp 11 firrar, nora 2 .heh
vi hade värsta teamwork, jag drog upp& hon tog bort dom från kroken och satte på ny mask :D!
har bilder på fiskarna och en som vi högg av huvudet på för den led och vi trodde att den fortf levde när nora brytit nacken på den men det visade sig att det bara hade efterreflexer elr nått sånt...
ajjaa, nu blire tv,
byebebe!

Kommentarer
Postat av: nora

fanny du får lägga in bilderna på mig när ja håller i fiskarna!

men bara om dom är snygga(a)

2009-05-25 @ 16:38:42
URL: http://norabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0