Onsdag.

Kom nyss hem från skolan typ, och där hände de grejer!
En kille med kniv kom in i skolan och det hände lite saker, och han var tydligen drogpåverkad också så polisen kom och hämtade honom och sen en till kille. + 2 brandalarm när vi sitter och försöker bli klara med so:n som ska vara klar tills imorgon(!) herregud. Men igentligen fick vi sovmorgon men vi snackade med lars så vi skulle få komma dit vanlig tid och skriva klart.. Jobbigt men såäre.
Igår somnade jag typ kl 8,9 när jag låg och kollade på tv! Helt slutkörd verkligen, sen vaknade jag 12 och blev tvungen att tvätta bort sminket osv.. Drygt.
Nu ska syster göra nått arbete till skolan så jag måste dra.
Byebebe.♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0