idag , igår.

vaknade för ett tag sen & nu sitter jag och laddar över lite bilder..
gårdagen blev lite sådär, först drog vi ut & sen t borgen, borgen va kul för vi körde buzz och sjungde singstar ;)
& idag ska jag va först med josephine sen kanske lite med josefina och julli.. men man måste tagga för match fan, imorgon är det ju DM final! :O bara jag tänkte på det nu gör så att jag får fjärilar i magen haha..

nu kommer lite bilder från igår!

shit va ful man kan vara :( haha







från vänster;
matilda
josefina
sara
jag

erkänn.. jag va coolast


bilden får tala för sig själv.. ;)

nu ska jag fixa klart mig sen träffa josephine för det va ett tag sen.

byebebe♥


Kommentarer
Postat av: Joseephine:)såklart!!

jaa det var jätte länges sen <3

2009-10-03 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0