Mc Donalds Cup.

Har spelat fotboll hela dagen och har nyss tagit ett varmt bad med skum å grejer.
Första matchen vann vi med 2-1, andra vann vi med 5-0 & sista med 0-0. Så vi går vidare till final imorgon :) .
Är sjukt trött och har ont precis överallt.
Haha jag ramlade på första matchen btw.. jag sprang som en galning och skulle ta en boll. Får en tackling och åker i backen, och jag som aldrig bruka ramla lixom så de va skämmigt..! Jag flög en bit och rullade några varv haha sen när jag kommer upp får jag en liten "panikattack" tror jag för jag hade svårt att andas och va helt.. jaja de blev bra när jag lungnade ner mig lite haha.
Nu är det THE HILLS.
byebebe♥


mysigt.. & jag vet inte hur jag gled när jag ramlade men jag hade gräsfläckar på axeln :O


en halv aniisa & donken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0