gårdagen..

..var skitkul& mysig. jag, josefina och matilda gick å köpte en massa gott och sen drog vi hem t matilda och hade en riktig tjejkväll :)
senare när j& jag gick hemmåt vid 11 kanske så nästan precis när vi kommer utanför dörren så går det ut 5 killar i kanske 16-17 års åldern från andra porten och säger; vi tar det nu, vi tar det nu.
och sen börjar dom slå ner varandra! :O dom måste ha varit påverkade av nått för ja.. helt galna.
en kille flög i backen och j och jag stod där och bara glodde med käften nere i backen typ! sen kommer en kvinna ut på ballkongen och börjar skrika ba; VISA RESPEKT FÖR MATTIAS OCH HANS FAMILJ ! JAG RINGER FAN SNUTEN blabla nått..
josefina och jag vände snabbt och gick en annan väg, dom går en annan väg dom med, åså sen ser vi dom på trottoaren en bit bort och plötsligt kramas dom och går där ifrån(?) haha jaja bra att det inte blev nått mer iaf..

byebebe..


seriösa till 100.


Kommentarer
Postat av: Joseeephine

omg fan vad konstigt bara slåss sådär! :) kul med tjej kväll:D

2009-09-26 @ 18:39:20
Postat av: sara

vadå är du sur för jag köppte uggs jag sa till dig att jag skulle göra de :S plus du ha långa jag korta vad har du att vara arg för tycker dom fortfarande är lite fula men sjukt söta låt mig köpa vad jag vill utan att du ska komentera

2009-09-26 @ 19:06:18
URL: http://saraalexaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0