kass uppd.

lite dålig uppdatering fast att de har hänt lite skoj.

i fredags så sov jag ett tag efter skolan sen drog jag ut med josefina och vi träffade julli och lite sånt soft, och igår så åkte jag å träffa Nora som man har saknat ofc! vi badade och det va inte lite kallt haha, och vi fiskade och fick upp 8 fiskar vare väl? :) coolt värre! haha
sen när jag kom hem så drog jag ut med josefina, julli och matilda. vi gjorde inget spec, drog t borgen. kul ändå:)

och idag så ska jag nog dra ut me josefina igen haha, vi drar atagligen t mc donalds å chillar lite.

byebebe.

Kommentarer
Postat av: Joseeephine

åå jag vill ha mcdonalds!!!!!

saknar diiig !!

saknar macdonalds oxå :)

2009-09-13 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0