I told u not 2 count me out.

Tisdag.. Helt ok dag. inget märkvärdigt att nämna, jag fick g på matteprovet. Mycket nöjd.
Imorgon är det kemiprov och på torsdag är det soläxförhör & fredag är det biologiläxförhör. Tacka gud att vi inte har kemi längre. Men ändå ska vi ha kemiprov, hur tänker lärare? Känns som om jag andvänder bloggen till 50% för att skriva om mina läxor och klaga. Jaja vad ska ni göra? Till nån måste jag få klaga.
Nu ska jag deppa, sen fixa mig lite till konfa fotografering sen blir det träning. Sen.. DUM DUM DUMMM.. plugg..
Byebebe♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars fanny jag tkr synd om dig :(

2010-04-21 @ 15:27:33
URL: http://mjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0