mest en massa ord som glider

Har vart grymt duktig och laddat hem både msn och spotify helt själv, eller ja nästan. Men eftersom jag är halft handikappad i ämnet datorer så är det ett stort framsteg! Skulle nog klara det om jag orkade bry mig haha men jag har folk som fixar't åt mig istället, haha mycket bekvämare!
Funderar på att promenera till ica och köpa godis, hmm ..
Föresten är så jävla irriterad på en sak, fick min lön idag, hade ca 900 men så blir det skatt på det och nu har jag bara 600! jag är ju förfan 15 år det borde väl fan inte va skatt på det då? jag som hade sett fram emot att dra ner på stan och shoppa lite men nu är de ju inte alls lika mycket som jag förväntade mig.. :(
Men mamma sa nått om att jag får tillbaka det nästa juni eller juli? sug balle 300 åt helvete, förstår mig inte på sveriges ekonomi..
Byebebe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0