I couldn't care less..

Igår och idag.. igår va de en vanlig dag, gick halva sen till tandläkaren, var där i EN & EN HALV TIMME!
Insane, höll på att svimma när jag gick där ifrå helt ärligt. Var helt skakis i benen och gick fel. Jaja andledningen vrf jag var där så länge va för hon gjorde fel och saker lossnade hela tiden åååh.. jaja och nu har jag fått gummisnoddar (?) som gör ont som in i helvete. Skulle vara bättre om dom drog ut mina tänder och satte in porslinproteser.. mindre smärtsamt iaf.. Jaja sen åkte mamma och jag t expert och jag fick superhörlurar! hahah.
Sen hem och försöka äta sen plugg, kunde inte koncentrera mig nå vidare ja ni fattar kanske vrf. Dusch och sen mer plugg så gårdagen var FANTASTISK..!
& idag .. ja det hände väl inte så mycket. Prov.. hoppas på G iaf.
Prov på fredag i SO.. kill me .. Nästa vecka.. prov i svenska. kill me..
Är hungrig.. ska äta sen konfa.
C ya byebebe♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0