Min älskling har ett hjärta av snö.

SHOJSAN!
Min dag började inte bra, gick t skolan iaf och det var sjukt segt och trött som in i helvete!
Sista lektionen åt vi kladdakaka och kollade film, dregel på Chad.. Gick hem och ramlade när jag skulle va lite rolig och springa efter en kille från våran skola hahah som dessutom bor på min gård men jg bara låg och asgarvade och han vände sig om men jag bryr mig inte speciellt mycket haha kul va de iaf!
Resten av dagen spenderas med näsan i soböcker.. kill me.
Jaja ska äta lite strax.. Byebebe♥


men på nått märkligt sätt kom nils in ändå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahha vafan

2010-02-11 @ 20:44:50
URL: http://josefinanathalie.blogg.se/
Postat av: josephine

ahhahaha!! man äppnar utåt eller hur ;)

2010-02-12 @ 13:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0