Romme!

Hejsan.. Sov ju hos ville igår och vi gick upp 20 över fem! Galet tidigt.
Släpade på skidor och allt så vi va i tid, haha olivia och hanna sprang som galningar längstbak i bussen för att få sitta längst bak. Men så va de fel buss HAHA.
Åkte buss i 2 timmar sen när vi kommer fram är de första olivia gör är att lura upp ville och mig i en svart backe
-.- och jag har inte åkt på säkert 3-4 år så ville och jag rullade nästintill ner från backen..
Sara åkte för första gången, en upplevelse att se! Men hon var superduktig!
På hemvägen, sov halft över j och hon halft över mig, sen hem äta & duscha. Borde egentligen plugga .. men vad ska man göra?
Byebebe♥


bussen, TIDIGT.








saras första gång på skidor. "detta måste förevigas!" tänkte jag..


bara för att jag kände mig så 'proffsig' haha.


OLIVIA GÖR BORT SIG HAHA.
hon åker som en gud annars så jag tyckte att jag fick skriva sådär.. 

 
& bananen skrattar ihjäl sig.


ooooh look at tha prooo..!


Kommentarer
Postat av: josephine

jaa fett kul det va när sara fick snö i näsan!!!

2010-02-12 @ 13:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0