Första skolagen √.

Såå ja.. Då var första skoldagen avklarad, kunde absolut inte sova igår så jag satt uppe ett tag med syster och snackade om allt mellan himmel och jord. tog min till skolan i tid ändå & det blev raketer och brandalarm, inget som förvånar mig men Fick iaf sluta efter lunch sen bar det av till banana, väldigt najs.
En sak som syster och jag snackade om igår var gymnasieval efter nian och lite sånt, våran klass är verkligen inte en "klass" sådär, asså att man snackar med typ alla och att det är en ´klass´ vi snackar aldrig med varandra, asså killar och tjejer, heeeeeeeeeelt olika intressen och personligheter. I typ 5-6 an var det skitkul i våran gamla klass, blev typ förstörd när dom skulle splittra oss i sexan.. haha. Men sakna det ändå för man ser andra klasser som lixom är en ´klass´ och ändå kan umgås oså. Kommer iaf inte bli ledsen direkt när nian slutar haha ett plus iaf. Nu bryr jag mig inte så mycket direkt men lite synd är de ju, skulle inte vilja ändra på nått nu för som sagt helt olika, överdriver inte det minsta. Jaja lite feelings som jag delade med mig av haha.
Ska fortsätta med att läsa bloggar nu.. Sen ska jag SOVA!
Byebebe♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0