Let me be your hero.

FREDAG!
Känns inte som de, vet inte varför.. Hade ju SO prov idag, gick faktist ganska bra!
Fick tillbaka fysiktestet, G+.
Haha sen gympa, som har blivit riktigt kul på senaste tiden!
Hem och äta nå snabbt sen frisören. Inte så stor skillnad men nu är det friskt och härligt!
Straxen ska jag träffa finisen & co. Har inte träffat tjejen på en hel vecka. riktigt tråkigt och skumt.. aja kul ska det bli iaf!
byebebe♥


Ville va suris på mig så jag piggade upp henne på mitt egna sätt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fanny du är störd

2010-01-22 @ 17:36:42
URL: http://josefinanathalie.blogg.se/
Postat av: josephine

vrf den bilden jag ser ut som en fet kossa med mjölk!!!!

2010-01-23 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0