This is a start of something new. Don't you agree?

Fredag och kom knappt upp i morse.. Började med SO och lars genomsökte våra skåp på smällare och raketer.
En korridor var också spärrad pga det som hände igår.
Annars var dagen helt OK, med musik i öronen klarar jag allt.
HAHAHA josephine ramlade på gympan, helt klart dagens roligaste! Har faktist börjat smått uppskatta gympan. Skumt.
Ser inte fram emot nästa vecka för då är det typ 3 prov som gäller.. UÄÄÄH.
Haha jag drömde föresten världens dröm inatt också.. Aniisa jag matilda och fina va på ett jättekonstigt köpcenter och jag blev jättesur på dom för jag fick inte av mig kläderna när jag skulle prova en klänning och dom bara gick haha jaja sen hände de lite mer men that's private muhahaha.
Vad som händer resten av dagen är oklart ännu, vi får se.
Byebebe♥


Korridoren.



"Det är klart man ångrar saker man sagt till vissa personer, gjorde det senast igår"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0