Gårdagen

Igår var det ju först skolavslutning, grät inte, helt sjukt. Folk uppträde lite oså, sen blev det tårta i klassrummet och betygutdelning. Är jättenöjd, höjt mig i 4 ämnen.
Sen drog vi till emaus och hälsade på alla gamla lärare, vi snodde all uppmärksamhet från sexorna haha. Sen vidare till kina resturang och åt, sen bestämde vi att vi skulle mötas upp sen mer mot kvällen.
Drog t hamnen och grilla och massa, och vad händer om inte jag tappar min mobil i vattnet, fatta, alla minnen, bilder, musik och videos.. har videos från ca fyran:'(, Så nu går jag knappt att nå.
Annars idag sov jag till 12, fattar fortfarande inte att det är sommarlov!
Ska ringa josefina nu och kanske träffa henne, Byebebe♥



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0