"det är så logiskt, alla fattar utom du."

Sitter och dunkar petter, han e grym!

Har inte skrivit på ett nån dag nu men det har varit så mycket med skolan hela tiden, prov och läxförhör hela tiden.. Hade so prov idag, gick väl sådär.
På gympan sög jag i mig jättemycket pollen, jag mådde.. jättebra.. verkligen.
Sen hem å åt sen ner på stan för att möta upp ville, vi fikade lite och kollade runt lite. Hittade en asgrym t-shirt och örhängen. Fick pengar idag och nu är dom slut. Lyckat.




såklart så skulle ville, aka, klantarslet balansera asken på ett knä och tappade ut alla gubbar..
"ääh lite grus rensar magen, så gör ju fiskar"


Kommentarer
Postat av: josephine

hahah inte mitt fel jue att jordgubbs paketet var ostabilt!!! ;)

2010-05-22 @ 08:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0