Akuten - 5h

Påväg hem från praoen blev jag påkörd av en bil när jag cyklade. Paja knät och spenderade 5 timmar på akuten, inget var brutet som tur var men helvete vad ont det gör. Dom lindade knät och jag fick kryckor. Kan inte röra knät överhuvudtaget för det gör pissont.
Hade jag landat lite annorlunda så hade jag kunnat dött.
Det är de som är så jävla läskigt.. Änglavakt?
Så ska vara hemma den här veckan och kanske lite mer beroende på hur jag mår, om en vecka när den värsta svullnaden gått ner så ska jag träffa en sjukgymnast som ska kolla om det är nått ledband eller liknande som har gått av.. För de kunde man inte se på röntgen igår. Isånnafall blir det operation :(

Kommentarer
Postat av: emma

omfg, ring eller smsa när du ser dehär!!!!

älskar dig & krya på dig<3

2010-11-17 @ 17:05:37
URL: http://nybeeeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0