Är inne på grannens nät. Tillåt mig att... MOHAHAHAHAAAA!!

Ligger och gäspar så det rinner tårar och hickar med jämna mellanrum.
Hååå jag orkar inte, har ett läxförhör och ett prov tills på fredag, finns orken?
Absolut inte.
Det blir inte bättre av att vi inte fick ett ja av butikerna vi ringde, men ska ringa imorgon i skolan lite också till dom som inte var där just då så vi inte kunde prata med dom.
Och franska, vad är det för jävla språk? Usch..
Gjorde matteprov imorse, vi får väl se hur det gick. Kändes väl sådär.
Äääh fyfaan, vill begrava mig i den hääärliga efterlängtade snön♥♥ .. Fattar inte vad alla har emot snö, det är ju hur mysigt som helst!!
Nä nu har jag svamlat nog, det kanske behövdes det med.
Byebebe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0