Jag sträcker mig mot toppen så långt jag kan nå.

Vaknade med skitont i magen, blev hemma idag. Gick till sjukgymnasten som tog en titt på knät.. Och mitt knä är glappt HA! wtf?
Aja det var nån sidsena tror jag, hade tur att det inte var den i mitten så jag hade behövt opereras.
Fick ett papper med övningar till knät så det ska kunna bli bra, som jag ska göra 3 gånger per dag!? Gissa hur många gånger jag kommer göra de? Antagligen 1 eller ingen.
Behöver inte tralla på kryckor nu isf. Det räckte med den veckan som var ha ha.
Vid halv 5 var det utv. samtal, gick bra. Synd bara att jag missade gymnasiemässan. Skulle ha vart bra att ha lite koll..
Sen hem och promenerade lite med sis och sen dusch.
Nu ligger jag här i sängen och man kan tro att jag ska göra lite projektarbete. Men ICKE. Har varken lust, ork eller förmåga.
Nä nu ska jag tänka lite på alla skit saker och dö lite inombords.. fan

Mon ange♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0