Julstämning


Bjuder på en passande bild som ville nyss mmsa, snuskig hon e..

Det är väl nästa helg som det är första advent? Guuud så mysigt! Mamma köpte pepperkaksdeg idag som syrran och jag ska baka med nån gång i veckan, weeey.
Älskar julen, ligger och lyssnar på julmusik. Såklart alla de svenska klassikerna som man vuxit upp med.♥
Och min msn funkar nu igen efter allt skit med den, wiii. Och mamma hämtade ut smärtstillande efter skolan till mitt knä som gör cpont när jag ska sova.
Nä, huvudvärk. Byebebe♥



"Ge mig en svårknäkt nöt, sötare gröt, djupare dopp i grytan
Glittrigare glim och grötigare rim och mer Arne Weise i rutan
Jag vill ha rymligare säck, segare knäck, fetare fläsk från grisen
Krimsigare krams, längre långdans och raskare räv på isen"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0