Disappointments are to the soul what the thunder-storm is to the air

Ja idioter finns det ju överallt..
Är så jävla arg, var på stan med Olivia och hade hur najs som helst tills vi bestämmer att dra oss hemåt.
Nån har snott min cykel!!! :'( ååååååh hade ställt den på växhusets cykelparkering. Inte så smart iof..
Men ändå, vilka idioter som inte respekterar andra människor och låter saker vara som inte är ens egna!
Åh!! Om jag ser min cykel bryter jag nacken på den som sitter på den. Seriöst, hur fan ska jag ta mig till skolan?
Min älskade gröna monark.. Perfekt, verkligen, perfekt.
Så om ni ser nån på en mörkgrön monark som krarrar när man trampar. Slå ner jäveln och ta cykeln till mig så får du en överaskning.




Kommentarer
Postat av: Anonym

va?!! menar du allvar är den snodd?? fy fan vad lågt... Vad trött man blir....

2010-10-04 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0