jag trampar vatten i kvicksand medan du drar ner mig.

Ligger i sängen och har kollat in lite bloggar, trevlans. Ska snart göra lite matte eftersom ingenting blir gjort i skolan.. papi får hjälpa mig annars går det aldrig.
Vill färga mitt hår och klippa mig, känner att det är dags efter att jag sett en massa olika snygga frisyrer!
Det är ba å fortsätta lägga undan pengar antar jag ..
Känner att hösten faktist inte är så jävlig iallafall, sommaren 2010 är något som jag alltid kommer komma ihåg. Den bästa på länge när man tänker på det. Hade så grymt kul!
Nästa vecka kanske det blir Finland i 4 dagar!! Kan behövas en hel del. Så ruuligt.
Ska äta nu sen sätta igång med matten. Byebebe♥

Kommentarer
Postat av: jv

när man ska på semester så är finland ett självklart val!!! ;) nhahaha hälsa filändarna från mig :)

2010-09-17 @ 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0